Lite bilder från året som gått



Middag på slottet i Örebro.



Grymt god efterrätt på slottet.



Campade i Danmark med Ozcar, Emelie och David.



Vårt tält var liiite mindre än David och Emelies :P



Bror blev kompis med en struts på Öland.



Föste kor med bilen :D Också på Öland.



Grillning hos oss innan Metal Town.



Sabaton på Metal Town -10.



Spenderade en dag på Varbergs kurort med mamma. Där såg vi även en "show" med Apelgren (?) och jag skrattade så jag inte kunde andas.



Sett från stranden vid Varbergs kurort.



Jag och plutten åkte till Kreta.



Tog en tripp till Knossos templet.



Knossos.



Hamnen i Rethymnon (stava..?).



Nedkylningspaus på ett fik.



Smarriga, kylande jordgubbs smoothie och kaffedrink.



Jag och mamma sprang Midnattsloppet! Vilken bedrift!



En av några partykvällar med blonda-klubben :P



Underbara tjejorna!

Oså avslutar vi med att bjuda på oss själva. En bild på en rätt packad och trött Jossan.
Gott nytt år!




Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0