Tråk torsdag

10.10 vaknade jag av min nya härliga ringsignal. Ozcar tyckte att det var dags för migg att gå upp. Lite tjafs igår gjorde det trevliga morgonsamtalet ännu bättre av nån andledning.

Tvättmaskinen är igång, likaså diskmaskinen. Ägg har jag kokat och de vanliga bloggarna är genomlästa. Kaffe, cigg sen städa och fixa.

Åker ju hem till mamma idag så jag vill göra iordning så jag slipper komma hem till skiten på lördag.
Ja precis, stannar bara till lördag för då ska jag och Ozcar till Emelie och fira hennes födelsedag. Det ska bli riktigt trevligt.

Måste höra av mig till Louise också, så hon vet att jag inte följer med på bion imon. Känns som jag behöver komma bort ett par dagar :)


Kanske orkar pilla mer med designen i lugnet hos mamma med Knäppis, vi får se.


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0