Svea-utförsäljning

Efter att vi hade lämnat Freja på dagis gick jag och Svea bort till gymmet. Det blev axlar och biceps idag. Idag var Svea ovanligt orolig på gymmet. Hon brukar sova så gott medans jag tränar men inte idag... Så efter 45 minuter träning gick vi hemåt.
Hämtade babyskyddet och bilnyckeln och åkte in till Järntorget. På Draken har dom (tis-tors) utförsäljning av Svea-kläder. Jag köpte 2 bodies, 3 byxor och 2 mössor till Svea. Allt för endast 350 kr, kanon! Det var mycket folk och jag var inte särskilt intresserad så jag handlade bara till henne och sen åkte vi hem igen.





Nu har jag ätit upp resterna från gårdagens middag och ska snart hämta Freja på dagis. Sen ska vi bort till Positivet och leka med kompisarna Leon och Louis, kul! Ska även kolla på en ny åkpåse till vagnen. Kan inte Freja ha den så kanske Svea kan...

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0