Sovmorgon!

Inatt vaknade Freja 01.30... Försökte med det gamla vanliga att bara ta in henne i sin säng igen och ge nappen. Det funkade inte så efter några försök fick jag lägga mig hos henne och då vaknade såklart Svea och ville ha mat. Freja blev ledsen och ville bara ha mamma så fick lova att komma tillbaka. Men när Svea hade ätit lät det som F sov så jag kröp ner under täcket igen, big mistake! Snart kom hon upp igen och jag skämdes för att jag inte hade hållt vad jag lovade... Så jag tog en filt och låg hos henne tills hon somnade. 03.30 kom jag in i vår säng igen.
Ozcars klocka ringde tidigt för han skulle till gymmet och jag låg och höll andan i väntan på att han skulle råka väcka Freja, det gjorde han inte - pjuh!
Istället kom hon upp ca halv sju! Lyxigt! Då är det bara att gå upp för det kan man ju inte klaga på.

Vi har ätit frukost och nu spelar hon lite på plattan för att jag ska få dricka kaffe, blogga mm i lugn och ro.

Idag ska hon till dagis och så fort jag lämnat henne blir det en promenad till gymmet.

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0