Morgonmys

Jaha, ett tomt inlägg där ja. Och jag kan inte ta bort det via appen så det får vara kvar.

Planen var att gå till öppna förskolan men lilla damen vill inte klä på sig. Aja, mig gör det detsamma. Vi går ju dit mest för hennes skull de dagarna hon är ledig från dagis.
Nu myser vi istället i sängen med en film. Freja gillar verkligen de tre små grisarna, haha! Och just nu gömmer hon sig under täcket.


Vår lilla fisk har dött, märkte det igår när jag skulle ge honom mat... Konstigt nog verkar han ha drunknat, hade fastnat under sin "sten" . Skönt att David och Emelie var här, David hjälpte mig och slängde fisken så jag slapp. Mådde faktiskt oförklarligt dåligt över fiskens död och ville verkligen inte varken se eller ta i den. RIP lilla fisken!

Ingen träning på hela helgen, jag vet - dåligt! Men i eftermiddag blir det Indoor Walking med världens bästa Alexandra. Synd att jag inte kommer kunna gå på hennes pass i fortsättningen. Hon är på Life och nu byter ju jag till Nordic Wellnes istället...

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0