Ligger i sängen

Woop woop! Stolt tjej här! Efter lämning på dagis gick jag och Svea direkt till gymmet. Efter en liten stund på crosstrainern tröttnade jag och körde styrka istället. Det blev väldigt blandat med triceps, bröst, framsida lår och en axelövning. Känslan efter en sväng i gymmet är oslagbar! I Love it! Nu ska jag bara ge mig fan på att inte sluta igen. Jag ska påminna mig själv, varje dag, om hur jäkla bra jag mår när jag tränar.

Efter gymmet blev det en dusch och sen lunch. Nu ligger jag och Svea i sängen och myser. Freja ska hämtas klockan två och jag tror vi går bort till lekplatsen då.




"Före" bilder tagna idag ;) Nu ska det ske förändring!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0