Guten morgen

Igår fick Freja vara hemma från dagis. Jag var rädd att hon hade fått magsjuka men var nog bara kass i magen. Inga tendenser alls än så länge idag. Så vi pysslade och grejjade lite igår. Målade med textil-pennor på t-shirts och gjorde en "griffeltavla" i hallen. Inte helt klart på bilden, det är mycket finare nu.



Idag måste vi till torget och köpa ballonger, dukar, tallrikar, tårtingredienser mm till Sveas namnkalas imorgon. Fan, känns som pengarna snart är slut igen så mycket pysselsaker jag handlat de senaste dagarna. Och ännu är jag inte klar med julklapparna heller, fan!
Just nu tar Svea sin morgonvila mellan mina ben i sängen, hon är så mysig! Och Freja tittar på Roboten Rob på barnkanalen.


Hörs senare!



Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0